Tram Bellreguard-el Verger

Entre Bellreguard i Oliva es seguix la traça de l’antic ferrocarril fins passar l’últim polígon d’Oliva, quan s’acosta a l’autopista per a anar paral·lela a ella. Només estudia una estació a Oliva, deixant a Bellreguard i el Verger sense parades. D’Oliva cap al sud, passa a ser via única sobre plataforma preparada per a doble via. Al seu pas per Oliva s’estudien dos alternatives:

 

  • Alternativa 2A

Consistent en la creació d’un túnel urbà pel Passeig, amb una estació soterrada a l’altura de la carretera a la platja. El tram, amb esta alternativa, té un pressupost de 180’7 m€.

oliva-fals-tunelestacio2

Túnel i estació d’Oliva a l’alternativa 2A; el fals túnel és en via doble i va per baix del passeig. Font: Estudi informatiu de la línia ferroviària València-Alacant (Tren de la costa).

 

  • Alternativa 2B

Es circumval·la Oliva per l’est i s’ubica una estació allunyada del casc urbà, a mig camí entre el poble i la platja. El tram, amb esta alternativa, té un pressupost de 152’8 m€.

oliva-alternatives

Alternatives al pas per Oliva. Font: Estudi informatiu de la línia ferroviària València-Alacant (Tren de la costa).

 

Anuncis